Strona główna

poniedziałek, 22 listopada 2010

Pierwsze koty za płoty

Kubuś Puchatek i Dzielny Piłkarz z zapasowych kwadracików przeznaczonych do "Kołderek za 1 uśmiech"sprawili się dzielnie. (Kubuś jest dziełem Oli, a piłkarz - moim.)



Oba hafty pomogły mi zachęcić 7 pań do wyszywania Kołderkowych kwadracików. Na spotkaniu było 6, ale siódmą spotkałam chwilę później i otrzymałam zapewnienie, że chętnie się przyłączy do grupy. Spośród nich tylko 2 wymagały szybkiego kursu stawiania xxx. Pozostałe - to hafciarki co się zowie. :-)

Tak się złożyło, że po zajęciach miałam jeszcze sprawę w mieście, więc zakupiłam ładny kawałek kanwy. Jest już dobry początek.
Jak będzie dalej, zobaczymy.
Myśl o skrzyknięciu dorosłych hafciarek chodziła za mną od dawna. W zeszłym roku prowadziłam wstępne rozmowy z jedną z pań, założyłam ten blog. W końcu udało się wykonać pierwszy krok. Teraz będzie "z górki", oby tylko chęci starczyło.

ps. Kubuś Puchatek Oli jest na kołderce 1448, wesoły piłkarz kopie piłkę na poduszeczce dla chłopca ze stowarzyszenia "Smyki".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz